VALNÁ HROMADA

Vážená paní ředitelko, vážený pane řediteli,

Rada AZUŠ ČR si Vás dovoluje pozvat 27. řádnou valnou hromadu,

která se koná ve dnech 9. až 10. 10. 2025
v Hotelu Thermal, I. P. Pavlova 2001/11, 360 01 Karlovy Vary

 

Informace k přihlášení

Účastníkem valné hromady AZUŠ ČR je statutární orgán školy (ředitelka/ředitel) 

nebo jím pověřená osoba (zástupce statutárního orgánu – nutno doložit písemně u prezence v den konání). 

Přihláška na valnou hromadu se vyplňuje na webu AZUŠ ČR https://www.asociacezus.cz

Po otevření stránek je přihláška v uzavřené sekci pro členy AZUŠ ČR. 

Pokud nemá ředitel vstupní údaje, může si o ně zažádat na e-mailu výkonné ředitelky AZUŠ ČR krivankova@zuskromeriz.cz  

Závazná online přihláška na webových stránkách www.asociacezus.cz

bude otevřena k vyplnění v termínu od 2. do 12. září 2025

Pozvánka a program valné hromady jsou také umístěny na webu AZUŠ ČR.

Po přihlášení se na Váš e-mail automaticky doručí faktura za příspěvek na valnou hromadu ve výši 3.600,- Kč. 

Pokud faktura nedorazí, kontaktujte prezidenta AZUŠ ČR na e-mail kolafa@zusliberec.cz

 

Informace k ubytování 

Noc z 8. na 9. 10. 2025 (den před konáním valné hromady)

Účastník samoplátce (sám dvoulůžkovém pokoji)  hradí 3.300,-Kč (platba v recepci hotelu).

Pokud budou na pokoji dva účastníci, je výše platby na jednoho poloviční.

Noc ze 9. na 10. 10. 2025

Dva účastníci na pokoji – ubytování je hrazeno z příspěvku na valnou hromadu.

Účastník, který chce být sám dvoulůžkovém pokoji, hradí zbývající částku 1700,- Kč do plné ceny pokoje jako samoplátce v recepci (plná částka 3300,-Kč).


Informace k parkování
Parkování u hotelu 350,-Kč / 24 hodin - hradí si řidič.

Dotazy
Veškeré organizační dotazy zasílejte prosím na e-mail vhkarlovyvary@zushabartov.cz

Tomáš Kolafa, prezident 

Ivona Křivánková, výkonná ředitelka 

 



PROGRAM 27. VALNÉ HROMADY

9. října 2025

08:00-10:00             prezence                                                                 

10:00-11:30             pracovní jednání členů AZUŠ ČR

11:30-12:00             přijetí usnesení

12:00-14:00             oběd

14:00-14:30             check in ubytování

14:30-15:30             vystoupení hostů

15:30-16:00             coffee break

16:00-18:30             revize RVP ZUV (Jiří Stárek, tým revize rvp zuv)

                                  financování nepedagogických pracovníků a dopady novely školského zákona na ZUŠ

19:30                        společenský večer pro účastníky a hosty valné hromady

(doporučujeme společenský oděv)

 

10. října 2025

08:00 – 09:30         snídaně

09:30 – 10:30         diskuse/platforma pro vymezení skupin a potřeb malých škol/velkých škol 

                                 (pracovní jednání účastníků valné hromady, definice a vymezení problematiky jednotlivých skupin, vize, cíle)

10:30 – 11:00          prezentace závěrů diskuse

11:00 – 12:00          check-out

 

Na jednání jsou pozváni zástupci Poslanecké sněmovny a Senátu Parlamentu ČR,

MŠMT ČR, zástupci ČŠI, představitelé samosprávy a státní správy krajů a obcí,

zástupci středních a vysokých škol s uměleckým zaměřením, představitelé školských asociací a další.